فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بلاتکلیفی در تیم ملی تنیس روی میز در آستانه مسابقات جهانی

تیم ملی در حالی در روزهای آینده رقابت‌های مهم جهانی را در پیش دارد که تکلیف سرمربی و اردوهای این تیم مشخص نیست.

خبرگزاری فارس: بلاتکلیفی در تیم ملی تنیس روی میز در آستانه مسابقات جهانی

اوایل هفته گذشته بود که ابراهیم علیدخت پس از چند ماه برعهده داشتن هدایت تیم ملی تنیس روی میز به دلیل آنچه دخالت در کارش عنوان شده بود، استعفا کرد و در مهلتی که فدراسیون برای حضورش در فدراسیون و صحبت در مورد مشکلاتش تعیین کرده بود، شرکت نکرد تا بدین ترتیب با استعفای وی موافقت شود.

پس از این کناره گیری فدراسیون تنیس روی میز بلافاصله احمد جعفری پور را از ارومیه به تهران فراخواند تا هدایت ملی پوشان را در مسابقات پیش رو برعهده بگیرد و وی نیز صبح روز سه شنبه هفته گذشته با حضور در سفارت لهستان کارهای اخذ ویزای خود را در مرحله اول انجام داد. این در حالی است که هنوز قراردادی بین دو طرف منعقد نشده است و گفته می‌شود در این بین مشکلاتی وجود دارد که شاید جعفرپور هم در راس تیم ملی قرار نگیرد.

جعفرپور برای هدایت تیم ملی تنیس روی میز شرط هایی را گذاشته و گفته است تا زمانی که با شرایطش موافقت نشود، همکاری نخواهد کرد که البته فدراسیون هم در این خصوص تصمیم خاصی را نگرفته است. هرچند که گفته می‌شود با وضعیت فعلی فدراسیون مشخص نیست محمد زارع پور، رئیس فدراسیون با شرایطی که جعفرپور خواهان آن است، موافقت کند.

داشتن اختیار تام در تیم ملی یکی از شرایطی است که علیدخت هم با اعلام این شرایط وارد شد، اما در نهایت دلیل استعفای خود را دخالت‌های نابجا در کارش عنوان کرد.

با تمام این شرایط زارع پور اعلام کرده است که جعفرپور در آلمان و لهستان هدایت ملی پوشان را برعهده خواهد داشت و پس از آن در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

حال باید دید قرعه دو سفر اروپایی به نام چه کسی خواهد خورد.

به گزارش فارس از 24 مهرماه هم قرار بود اردوی تیم ملی در اصفهان برگزار شود که به دلایل نامعلوم و مشکلاتی که به وجود آمده بود همانند چند اردو و مسابقه دیگر لغو شد و حالا نوشاد عالمیان که باید در روزهای آینده در جام جهانی بلژیک شرکت کند، در پارکینگ خانه شان و بدون مربی تمرین می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 748
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 754
بازدید ماه : 866
بازدید کل : 13141209
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7